Reklama: ekobiety.pl - Forum Kobiety | Księgarnia erodzina.com

panorama-morska.pl


Nowe na forumNOWE NA FORUMforum - ostatnie 50 tematównowe 50 tematówczatczatREGULAMIN FORUM!REGULAMIN

zapalenie płuc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum eRodzina.com Strona Główna -> Zdrowie w Rodzinie
Autor Wiadomość
kaśka7
~nowy na forum


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 6

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 2:23 pm Odpowiedz z cytatem

Chciałam się zapytać bo mam takie objawy bóle w klatce piersiowej i z tyłu w plecach temperatura 36,8 do37 czy to może być zapalenie płuc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

barola
ekspert od rozmów


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 1823

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 2:36 pm Odpowiedz z cytatem

Właściwie to może być wszystko. Proponuję jak najszybciej wybrać się do lekarza, im szybciej tym lepiej. Może zdławi chorupsko w zarodku jeszcze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tusiek15
guru forum


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 5688
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 2:37 pm Odpowiedz z cytatem

Albo choroba nerwicy serca...różnie to moze być. My nie lekarze..
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Marzeczek
fanatyk forum


Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 2475
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 7:31 pm Odpowiedz z cytatem

Przy zapaleniu płuc jest z reguły wysoka gorączka i kaszel.
Ale warto zeby zbadał cie lekarz.To może byc również nerwoból.
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

karmelka
gaduła 1 klasy


Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 765
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 8:44 pm Odpowiedz z cytatem

jak dziewczyny pisaly lepiej isc do lekarza.
Marzeczek masz racje z reguly, nasza mala nie miala nawet podwyzszonej temperatury przy zapaleniu pluc i to najgorsze.
_________________


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Marzeczek
fanatyk forum


Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 2475
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 8:56 pm Odpowiedz z cytatem

Karmelka masz rację brak gorączki przy tak poważnej chorobie jest gorszy niż z goraczką bo zataja objawy.Świadczy to o tym że organizm dziecka sie nie broni.
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

karmelka
gaduła 1 klasy


Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 765
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 9:02 pm Odpowiedz z cytatem

Ach Marzeczek co mysmy przezyli wtedy. To bylo powiklanie po szkarlatynie dlatego nawet nie bylo wiadom o czy antybiotyki zadzialaja, zeby nie ten okropny kaszel to nie wiem czy wogole do lekarza bym poszla.Dzien w dzien w przychodni bylysmy bo kaszel i kaszel a to sie rozwin elo w ciagu paru godzin.
_________________


Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Marzeczek
fanatyk forum


Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 2475
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 9:18 pm Odpowiedz z cytatem

Całe szczeście że wszystko dobrze się skończyło,bo zapalenie pluc u dziecka to poważna sprawa.
_________________

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

hexi
*moderator


Dołączył: 08 Lut 2005
Posty: 2495
Skąd: Piekielko

PostWysłany: Wto Lis 28, 2006 10:21 pm Odpowiedz z cytatem

kaśka7 napisał:
Chciałam się zapytać bo mam takie objawy bóle w klatce piersiowej i z tyłu w plecach temperatura 36,8 do37 czy to może być zapalenie płuc?


Ostatnio mialam podobnie, do tego mnie kaszlało i ogolnie kiepsko sie czulam, a goraczki nie mialam - zapalenie oskrzeli. Antybiotyki dostalam, polezalam i juz ok.
Ale my nie lekarze, wiec przyczyna moze byc rozna... Do lekarza!
_________________

___________________________
The evil that man do is all I know
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum eRodzina.com Strona Główna -> Zdrowie w Rodzinie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Copyright © 2004-2012 erodzina.com, All rights reserved.
Posty są prywatnymi wypowiedziami użytkowników i erodzina.com jako portal nie ponosi za nie odpowiedzialności



Przekierowanie do serwisu nasz-album.pl