udogodnienia w biurze - tablice

nowości i nformacje z innych dziedzin niż powyższe

Moderatorzy: michell, Szkorbik, Eliz@, dodocia, hexi, Marzena, moderatorzy

eliss
stale na forum
Posty: 451
Rejestracja: wt maja 24, 2016 8:22 am

udogodnienia w biurze - tablice

Postautor: eliss » czw mar 15, 2018 5:37 pm

Witam! jakie tablice do pisania do biura najlepiej wybrać ? Nie bardzo mogę się zdecydować jakie będą najlepiej się sprawdzały. macie jakieś firmy które zajmują się takimi rzeczami? znajomy polecił mi taką firmę www.tableo.eu dużym plusem jak dla mnie jest to że można zamówić je pod wymiar. Kupował ktoś od nich ? Poradźcie mi jakie rodzaj wybrać najlepiej ?
moniczkowo1
forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: wt lis 29, 2016 9:43 pm

Re: udogodnienia w biurze - tablice

Postautor: moniczkowo1 » pt maja 18, 2018 8:15 am

My zdecydowaliśmy się na tablice suchościeralne magnetyczne, które zamówiliśmy w firmie https://tablice-magnetyczne.com/, ponieważ spotkaliśmy się z dobrymi opiniami na jej temat. Tablice są naprawdę dobrej jakości, bardzo solidne, wyglądają na takie, które przetrwają wiele lat ;) Nie chcieliśmy tablic kredowych, ponieważ dzisiaj coraz więcej ludzi ma alergię na kurz i nie chcieliśmy problemów związanych z używaniem kredy ;)

Wróć do „Różności”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości